Usek:s styrelse

 

Ordförande

Hej! Jag heter Ester B och jag är född år 2008. Jag har ridit påSoRK sedan hösten 2015 och jag gick med i Usek våren 2022. För tillfället rider jag i plusgruppen kl 17:15 på onsdagar och i ponnyspeccen på tisdagar kl 17:00 men ni finner mig oftare än så i stallet. Jag jobbar i stallet på söndgar. Mina favoritponnysar i stallet är Linette och Quidam.

 

 

Vice ordförande

Hej! Jag heter Tyra och jag är född år 2011. Jag har ridit på SoRK sedan hösten 2019 och jag gick med i Usek våren 2024. För tillfället rider jag i plusgruppen kl 17:00 på fredagar och i förberedande ponnyspecialen på måndagar kl 17:15 men ni finner mig oftare än så i stallet. Jag jobbar i stallet på lördagar. Min favoritponny i stallet är Dianne.

 

Sociala medier ansvarig 

Hej! Jag heter Mollie och jag är född år 2009. Jag har ridit på SoRK sedan hösten 2021 och jag gick med i Usek våren 2025. För tillfället rider jag i plusgruppen kl 17:00 på fredagar men ni finner mig oftare än så i stallet. Mina favoritponnysar i stallet är Dianne och Joey.

Sociala medier ansvarig

Hej! Jag heter Alice och jag är född år 2011. Jag har ridit på SoRK sedan hösten 2018 och jag gick med i Usek våren 2026. Jag rider i plusgruppen kl 17:00 på fredagar och i förberedande speccen kl 17:15 på måndagar men ni finner mig oftare än så i stallet. Min favorit ponny i stallet är Linette.

Kontaktperson

Hej! Jag heter Angelica och jag är född år 2010. Jag har ridit på SoRK sedan hösten 2017 och jag gick med i Usek våren 2025. För tillfället rider jag 18.15 på tisdagar men ni finner mig oftare än så i stallet. Mina favorit ponnysar i stallet är Yroll och Lilly.

Hemsida ansvarig

Hej! Jag heter Tove och jag är född år 2011. Jag har ridit på SoRK sedan våren 2020 och jag gick med i Usek våren 2025. För tillfället rider jag i nivågrupp kl 16:30 på torsdagar och 16:15 på fredagar men ni finner mig oftare än så i stallet. Mina favoritponnysar i stallet är Dazzle och Joe.

Sekreterare 

Hej! Jag heter Ester U och jag är född år 2012. Jag har ridit på SoRK sedan 2017 och jag gick med i Usek våren 2026. För tillfället rider jag i nivågruppen kl 16:15 på tisdagar och i förberedande kl 17:15 på måndagar men ni finner mig oftare än så i stallet. Mina favorit ponnysar i stallet är Lillan och Hippe.

Ledamot 

Hej! Jag heter Julia och jag är född år 2011. Jag har ridit på SoRK sedan hösten 2017 och jag gick med i Usek våren 2025. För tillfället rider jag i plusgruppen kl 17:15 på torsdagar och förberedande speccen 17:15 på måndagar men ni finner mig oftare än så i stallet. Mina favorit ponnysar i stallet är Debut och Nicke.

Ledamot 

Hej! Jag heter Emelie och jag är född år 2009. Jag har ridit på SoRK sedan hösten 2018 och jag gick med i Usek våren 2024. För tillfället rider jag i plusgruppen kl 17:00 på fredagar och i storhäst gruppen på tisdagar kl 18:15 men ni finner mig oftare än så i stallet. Jag jobbar i stallet på tisdagar. Mina favoritponnysar i stallet är Debut och Frank.